Subject: RE: Retsepti-ja käsimüügiravimid - kvartaalsed andmed
From: "Marju Sammul" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Jul 2024 16:30:08 +0300

Tere!

Vabandan, et pidite suvise puhkuseaja tõttu vastust kaua ootama.

Saadan teile 2023. aasta kvartaalsed retseptiravimite ja käsimüügiravimite
käibeandmed:

Üldapteekide koondandmed 2023

2023

2023

2023

2023

I kvartal

II kvartal

III kvartal

IV kvartal

Käsimüügiravimite käive

18 408 043

17 910 154

17 299 231

21 185 879

Retseptiravimite käive

70 147 123

78 250 819

77 866 911

90 231 686

Ilusat päikeselist suveaega

Marju Sammul

Ravimiamet

ravimiohutuse osakond

statistikabüroo spetsialist

tel 529 8086

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee>

From: Rutt Kivisild <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 28. juuni 2024 11:12
To: Ravimiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Maarja-Liisa Vaher <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Retsepti-ja käsimüügiravimid - kvartaalsed andmed

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kas oleks võimalik näha 2023 aasta retseptiravimite ja käsimüügiravimite
käivet kvartaalselt näidatuna?

Hetkel ravimiamet.ee lehel ei näe selleks võimalust.

Sisuliselt sooviks alloleva graafiku aluseks olevaid andmeid (2023,
kvartalite kaupa).

Heade soovidega

Rutt Kivisild | Consultant | Assurance

Ernst & Young Baltic AS

Rävala pst.4, Tallinn, 10143, Estonia

Cell:+372 5910 7527

R <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Website:  <http://www.ey.com/et_ee> www.ey.com/et_ee

___________________________________
The information contained in this communication is intended solely for the
use of the individual or entity to whom it is addressed and others
authorized to receive it. It may contain confidential or legally
privileged information. If you are not the intended recipient you are
hereby notified that any disclosure, copying, distribution or taking any
action in reliance on the contents of this information is strictly
prohibited and may be unlawful. If you have received this communication in
error, please notify us immediately by responding to this email and then
delete it from your system. EY is neither liable for the proper and
complete transmission of the information contained in this communication
nor for any delay in its receipt.